tisdag 31 juli 2012

Det räcker inte, höj intensiviteten!

HALLÅJA!


Haha, bara kände för att överdriva lite. Hej på er!

Idag slöade jag hela dagen, men drog sedan iväg till gymmet på eftermiddagen och körde stenhårt.
Eftersom alla löpband var upptagna så kunde jag ej starta mitt pass som jag ville. Men man för göra det bästa av situationen. Jag bestämde mig för att köra ett grymt konditionspass:
30 minuter intensiv intervall med crosstrainer
20 minuter intensiv cykel
10 minuter på löpbandet i intensiv fart

25 minuter mage, 150 sittups, 3 olika tekniker.
Samt sittups med 10kg vikt.

Jag börjar verkligen känna av att min kropp är mer vältränad nu, och det är helt sjukt vad långt jag kommit i min träning. Till och med så pass att jag inte får den där känslan som man får efter gymmet när man har slitit hårt. Så jag måste höja nivå oftare och oftare nu. Det känns underbart!

Jag tänkte jag skulle skriva hur jag lyckats gå ner i vikt så fort imorgon, och skriva vad jag inte ätit och vad jag har ätit! Hoppas tiden finns bara, denna vecka händer väldigt mycket saker!





1 kommentar:

  1. Jag tycker du är grymt duktig =) har sett bilder på dig på Facebook om din viktminskning och du inspirerar mig till att ta tag i min träning med =)

    SvaraRadera