torsdag 9 augusti 2012

Hej, som bortblåst. I flera dagar

Jag tänkte bara säga hej, och det går jättebra med träningen. Känns dock som att allt går väldigt långsamt just nu, men det är nog bara inbillning tror jag. Beräknat, så ska man kunna se tydliga resultat med en månads mellanrum.

Måste erkänna att jag varit onyttig och inte riktigt följt LCHF dieten samt ätit lite godis under 2 veckor och druckit alkohol. Kan även vara detta som gjort att jag sett dåliga resultat. Har dock försökt köra på med min träning som vanligt.

Jag kör väldigt mycket mage, för det är den som är jobbigast att få bort. Jag märker stor skillnad på hur den förändrats, inte lika dallrig och mycket fastare, men än är det långt kvar. Jag tänkte jag skulle lägga upp en bild på mig själv från 2009 så ska ni få se vad jag siktar mot och lite till. Jag hoppas verkligen det finns några dom faktiskt följer och läser bloggen. Jag ska se till att få lite mer hjälp och läsa på lite mer om hur man designar den.

Puss och kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar