onsdag 11 juli 2012

Träningsvärk, det älskar jag!

 Start På Dagen:
3 st Omega 3 - Body Science - www.mmsports.se
2 st Ripped Burn - Self - www.fitnessbutiken.se
20 minuter innan gympass:
2 st Fatburner XX - Mmsports - www.mmsports.se


Idag körde jag ett gympass på nästan 2 timmar. Drog dit med en tjejpolare. Körde 30 min kondition, crosstraining i intervaller. Älskar att köra med tungt motstånd så att det känns och man blir mer uthållig. Dessutom får man mer ben muskler då högt motstånd gör att man tränar i långsamt tempo. Högt tempo = mer kondition. Sedan körde jag magpass ca 20 minuter. Samt Biceps och nacke, bröst(man vill ju få fina och fasta bröst, eller hur? ;)  ..) . Träffade även på en till tjejpolare på gymmet. Så tre tjejer var vi, och jävligt kul var det, alltid trevligt med sällskap.
Jag tänkte, eftersom jag inte presenterat mig ordentligt så tänkte jag göra en genomgång med lite resultat bilder osv. Har hänt så grymt mycket på 2 månader. Och jag har överraskat mig själv riktigt ordentligt, det känns helt underbart! OCH jag kommer att fortsätta kämpa mot mitt mål. Dags att bli "Fit Forever"!


Fortsättning följer... Puss & Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar