tisdag 17 juli 2012

Kondition och mage.

Hej alla läsare, hoppas er dag är lika trevlig och fartfylld som min!
Start På Dagen:
3 st Omega 3 - Body Science - www.mmsports.se
2 st Ripped Burn - Self - www.fitnessbutiken.se
Nu har jag bestämt mig för att sluta med PWO och kreatinet framöver. Ska satsa på att gå ner mer i vikt innan jag fortsätter bygga muskler. Kommer fortfarande att köra lite styrketräning, men som sagt, INTE lika intensivt.

Kommer satsa stenhårt på Ripped Burn för att gå ner i vikt. Mer om detta kosttillskott kan ni läsa om här:

www.self.nu/produkter/ripped-burn

Jag kommer även att göra resultat och uppföljning på detta tillskott, för att ni ska få bästa möjliga information om ni skulle vilja testa det.

Idag bestod gympasset av Kondition och mage.
25 minuter Intervall träning på rullbandet.
25 minuter Intervall på cykel.
Mage ca 15 minuter.

INTERVALLTRÄNING:
För er som inte vet vad detta är, så ska jag berätta. Intervall träning är när man kör olika intensivitet under samma pass T.ex på löpband, gå i snabbt tempo 5 minuter, jogga i 10, springa i 5.

Jag kan inte vänta, måste bara lägga upp mina resultat bilder. Här ser ni hur jag krympt, och mer ska det bli!


PS! Man ska ALDRIG ge upp!

3 kommentarer: