måndag 30 juli 2012

Starkare för varje dag

Hej alla glada människor!!

Jag är såå glad, träningen flyter på riktigt bra nu, känner mig så otroligt stark i hela kroppen.
Efter helgens Harakiri psykos och värsta kramperna i magen jag varit med om någonsin, så har jag lyckats återhämta mig otroligt bra ändå. Ni ska inte testa att käka den där Harakiri kroven då? ;)

Jag kör på med samma tillskott precis som vanligt.
Men jag kan ge er en genomgång av vad exakt jag tar varje dag.

6 st Omega 3, 3st innan träning, och 3 i samband med måltid, t.ex middag - Body Science - Mmsports
2 st Ripped Burn 2 GÅNGER om DAGEN, 1st innan träning, 1st 30 minuter innan måltid. - Self -Fitnessbutiken

Efter gympass:

100% Weight - Body Science Protein pulver

Kan även säga att idag körde jag faktiskt dubbla pass. Ett pass på dagen med min tjekompis, vi körde arm och magpass. Andra passet körde jag på kvällen, endast kondition. Cykel och crosstraining i intensiv intervaller. Jag har börjat träna mer mage nu också, så vid varje gympass så gör jag alltid minst 100 sittups, med 2-3 olika tekniker. Jag har även börjat köra detta med 10kg tyngd på magen också för att få bättre effekt. Jag gör detta för att min mage ska bli plattare, samt för att jag ska få bättre kondition.
Det är inte svårt att göra 100 sittups varje dag, det går fort att vänja sig vid det.
Men mitt tips är att du börjar med 50, och tar dem kanske i etapper. dvs först:
30 sittups, pausa 30-60 sekunder, sedan gör du 20 sittups till.

Jag gör detta fast med mina 100, och orkar man, så gör man ju självklart fler. Det ger mer fördelar än nackdelar! Du får en JÄTTESNYGG mage! ;)

Min mage håller på att försvinna faktiskt! Men än är det långt kvar tills man får synliga magmuskler, bara att svettas på och köra gärnet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar