lördag 14 juli 2012

Uppdateringar i bloggen!



Hej alla fina människor!

Idag är det lördag, vilodag, dvs, inget besök på gymmet. Lite skönt, men känns ändå jävligt tomt att inte gå dit. Som ni kanske ser så orkade jag ej skriva mer igår. Videon jobbar jag med, har nyss köpt en ny kamera, och förstår inte riktigt hur man får upp videon. Men den kommer så småningom. Under tiden så passar jag på att hälsa välkommen till min nya header.


Inte världens snyggaste, eftersom det är med mobil bilder jag fotat mina vikt och träningsresultat. Headern kommer att bytas ut med nya bilder med jämna mellanrum då träningsresultat syns mera. Har ni synpunkter och tips på hur jag kan förbättra min blogg på alla sätt så är det bara att kontakta mig.


Passar även på att visa vad jag fick häromdagen, ett stort paker! Som jag väntat på i några veckor.


En SODASTREAM! Har alltid velat ha en sådan. Dom hade ett grymt erbjudande på Groupon.se som jag inte kunde motstå. 599:- för hela kittet!
Rekommenderas starkt. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar