torsdag 12 juli 2012

Bränna fett och jävligt envis mage.

Hej alla glada!
Sovmorgon till 09:00 idag. Skönt!

Start På Dagen:

3 st Omega 3 - Body Science - www.mmsports.se
2 st Ripped Burn - Self - www.fitnessbutiken.se
30 minuter innan gymmet:
2 st Fatburner XX - MmSports - www.mmsports.se

Efter gymmet: Body Science 100% protein proteinshake Idag drog jag med en tjejpolare till gymmet. Var grymt peppad idag. Men allt gick inte riktigt som jag ville, men alla dagar kan inte vara bra dagar, eller hur? Jag kommer snart berätta varför, men jag börjar med hur passet såg ut.
Kondition: Crosstraining i intervaller 20 minuter.
Rygg, 15x 2 ggr med 10 kg
Mage,  15 sittups på lutande bänk med 10kg
Mage, annan övning med 30 kg ca 30 rep.
Bänkpress: 10kg. 10x4 ggr
Midja/höft med 8 kg fria vikter vardera i hand, 10x4 ggr
Okej, som ni kanske märker, väldigt mycket mage. Och ja, det var det som var problemet idag. Magövningarna gick dåligt, för jag kände inte av någonting. Jag måste lära mig tekniken att spänna just dom musklerna, övre magmusklerna. Fast jag tror inte det är det som är grejen, jag tror att jag tränat magen för mycket och inte låtit den vila. Däremot en positiv grej är att idag fick jag ett sådant där skönt pirr i kroppen jag märkt att jag får ibland på gymmet, och det är då otroligt underbart när detta sker
Utöver det så får jag alltid en skön kick när jag går till gymmet, känner mig så lycklig när jag är där och när jag går därifrån. :) Imorgon ska jag försöka få upp lite jämförelsebilder, mått och resultat. Samt ge bloggen en bättre beskrivning. Bloggen kommer i stort sett handla om min resa från Tjockis till Vältränad. Jag hoppas att kunna ge alla er som har lite extrakilon motivation till att ta tag i träningen, och göra som jag. Ha en trevlig fortsättning, PS Ge ALDRIG upp! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar