torsdag 19 juli 2012

Träna tills du storknar.

Hej alla läsare!
Nu har kroppen fått vila från träning en dag. Känns bra.

Start På Dagen:
3 st Omega 3 - Body Science - www.mmsports.se
2 st Ripped Burn - Self - www.fitnessbutiken.se

Idag körde jag arm och mage med min tjejkompis. 24/7 i Fridhemsplan. Älskar tjejgymmet där, dom har rätt bra maskiner. Eller ja, jag gillar dom iaf.
20 minuter mage
30 minuter armar

Har inte mycket att säga, men idag har det varit underbart väder. Så vi valde att gå och sätta oss i en park med 1 liter svenska jordgubbar att mumsa på och varsin sockerfri Red Bull. Sitta och njuta av solen är det bästa som finns.

RÖKNING:
Det är hemskt vad jag börjat gå omkring och tänka på att jag måste sluta röka igen. Så mycket slöseri med pengar, samt att det försämrar min prestation. Jag har ansträngnings astma och röker. Detta är absolut ingen bra kombination. :( Så det blir till att försöka snart. Träningen kommer garanterat att hjälpa mig en bit på vägen till att sluta. Förra gången jag slutade röka så var jag rökfri i 2 år, och jag har aldrig någonsin mått så bra rent fysiskt och psykiskt. Förstår verkligen inte varför jag var dum nog att börja med det igen. Hemskt. Men ska man kunna bygga upp muskler så är det en grymt stor fördel att sluta. Det rekommenderar jag till er som röker och tränar också. Ni kommer bli förvånade över hur mycket MER ni orkar + att ni kommer att få en rejäl EGOBOOST!. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar