tisdag 24 juli 2012

Vilodagar

Hej all underbara läsare, om jag nu har några? Haha.
Idag har varit en lugn dag, och väldigt rastlös dag. Igår gick jag inte till gymmet, utan åkte som ni läste tidigare till Äventyrbanan i Tenntorp. Och idag tvingade jag mig själv att ta det lugnt på grund av mitt skadade öra efter gårdagen. Det har krupit i hela min kropp idag, och jag har velat gymma som bara den. Abstinens? Nej inte alls, jag looovar! HAHA.
Jag är nu på väg från Högdalen efter att ha solat med min bästa vän. Det fick mig att koppla av lite faktiskt. Hoppas på att denna natt inte blir lika sömnlös som förra. Kan ju inte sova på mitt favorit öra eftersom jag skadade det igår och har sytt det. :(
IMORGON:
Jag kommer garanterat dra till gymmet, för nu har jag haft 2 vilodagar. Kommer börja klättra på väggarna om jag inte går dit.
Ha en trevlig fortsatt kväll alla glada människor. Här kommer lite bilder från Äventyrsbanan. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar