söndag 22 juli 2012

Oh Happy Day!

Hej alla läsare!

Start På Dagen:
2 st Ripped Burn - Self - www.fitnessbutiken.se

Jag har nyss kommit hem från gymmet, och är sådär skönt slut i kroppen.
Jag har varit full utav energi idag, jag ska berätta varför snart.
Idag blev det kondition och magpass. 

20 minuter intensiv Intervall på rullband.
5 minuter cykel.
30 minuter mage samt lite rygg.

Tog det ganska lugnt idag ändå, haft extremt mycket träningsvärk i ben, lår och rumpa.

Här kommer något jag blev väldigt chockad över igår. Jo, det är såhär att jag har tagit reslutatbilder på träningen enda sedan jag bestämde mig på att gå ner i vikt och gå på gymmet. Och ja, jag kunde inte sluta gapa och stirra, samt skratta för mig själv när jag såg den mäktiga skillnaden mellan bilderna. Jag är mig upp över öronen stolt. En RIKTIG egoboost, och nu känner jag verkligen att jag vill köra fullt ös, medvetslös.
Vore trevligt om ni ville fortsätta följa mig på resan och komma med tips och ideer. Jag är öppen för förslag. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar