torsdag 19 juli 2012

NY BLOGG för fotografering

Jag kunde inte låta bli att blogga lite mer.

Tänkte att för ER som är intresserade av fotografi och kreativitet, bl.a professionell amatör fotografi med teman såsom natur, konst, FAN (Fine Art Nude), porträtt, m.m, så håller jag på att bygga upp en fotoblogg. Ni kan tjuvtitta på utvecklingen utav bloggen under en länk som finns långt uppe till höger på denna sida, alternativt klicka här:

http://TinkaBlinka.blogspot.se

Jag har haft fotografi som hobby enda sedan jag var 11 år gammal. Så jag har en del erfarenhet på nacken. Jag har dock haft fotograferandet liggandes på is nu i ca 2 år, pga brist på inspiration och tid. Men har nu bestämt mig för att ta tag i detta seriöst nu då jag vet att fotograf är något jag är född till att vara.

1 kommentar:

  1. Vart är dina fina bilder. Kan du inte skicka upp några gamla bra bilder medans du väntar på din kamera. Mor

    SvaraRadera