lördag 27 oktober 2012

Hej bloggen, Long time no see!

Här är jag igen, jag har haft mina upp och ner gångar. Nu kämpar jag för det mesta ensam på gymmet. Tjejpolarna gymmar inte så mycket längre, vad jag vet.

Jag har börjar köra mer konditionspass och håller mig inte strikt till min LCHF. Men jag tänker dock på vad jag äter. Bilderna här, som är felvända tyvärr, visar hur kag ser ut just nu. Tyvärr så har jag slarvat mycket och käkat godis och onyttigheter samt att jag hade ett uppehåll på över en månad. Det var hemskt måste jag säga er. USCH! Jag mår dåligt när jag inte går till gymmetpå mer än 2 dagar. Eller när jag planerat att gå och något kommer ivägen för min träning.

Jag hoppas på att kunna hålla er mer updaterade än tidigare, hoppas ni står ut med att jag varit borta. Haha!

Nu ska jag åka pendeltåg en timma, hej på er!

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar